معرفی کارخانه طراوت

شرکت توليدى صنعتى طراوت یکی از باسابقه‌ترین توليدکنندگان محصولات بهداشتى در ايران است که با کادری مجرب توانسته طيف وسيعى از انواع محصولات بهداشتى را در اختيار مردم قرار دهد. صابون‌ها و شامپوهای گیاهی این شرکت با برند «علاج» با تکیه بر طب سنتی، گیاهی و همچنین بکارگیری علم نوین داروسازی مطابق با آخرین استانداردها و فرمولاسیون روز دنیا تولید و عرضه می‌گردد. در تولید محصولات علاج از عصاره‌های کاملاً طبیعی استفاده شده که خواص اعجاب‌انگیز دارویی آنها علاوه بر منابع طب سنتی در منابع علمی روز دنیا نیز ثابت شده است

معرفی و تاریخچه شرکت طراوت

کارخانه شرکت طراوت واقع در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز است که با بیش از یک قرن تجربه در صنعت تولید صابون به عنوان نخستین کارخانه صابون سازی صنعتی ایران معرفی می¬گردد. تولیدات شرکت طراوت طیف وسیعی از انواع محصولات بهداشتی را در بر میگیرد و این شرکت افتخار دارد که گامی مؤثر در تامین نیاز های بهداشتی هم میهنان بر می دارد.
استان آذربایجان شرقی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به معادن سنگ قلیا از دیرباز در صنعت صابون سازی کشور مطرح بوده است و متجاوز از یک قرن پیش حاج رحیم صابونچی کارگاه صابون پزی به روش سنتی را در این منطقه دایر می نماید. پس از فوت ایشان فرزندان وی با تولید صابون های قالبی، تحولی در صنعت صابون سازی کشور بوجود می آورند و در سال ۱۳۴۳ شرکت صابون سازی با نام طراوت با بهره گیری از تجهیزات مدرن اروپایی شکل میگیرد و نهایتا در سال ۱۳۶۰ موقعیت کارخانه به منطقه صنعتی فعلی در شهر تبریز انتقال می یابد.
هم اکنون شرکت طراوت با تولید متنوع محصولات شوینده و با کیفیت برتر و استاندارد در ردیف تولید کنندگان پیشروی این صنعت قرارگرفته است و کارخانه طراوت ضمن برخورداری از تمامی استانداردها و مجوز های لازم با ظرفیت تولید سالانه ۲۸۰۰ تن انواع محصولات شوینده تحت نام های تجاری علاج،‌ ترخون، لادن، طراوت، اورانوس و … اقدام به تولید می نماید. از سال ۱۳۹۰ نیز صابون ها و شامپو های گیاهی این شرکت با برند علاج با تکیه بر طب سنتی و علم نوین داروسازی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید و عرضه می گردند. محصولات برند علاج ضمن ایجاد سبدی کامل و متنوع از انواع صابون ها و شامپو های گیاهی و طبیعی برای تکمیل مراقبت های بهداشت پوست و موی هموطنان توانسته است رسالت خود در این راستا به انجام برساند. کیفیت، رضایت مندی و اطلاع رسانی درست و بدور از تبلیغات عامیانه از دیرباز سرلوحه اصول اعتمادسازی شرکت طراوت بوده و خواهد بود.

اهداف و خط مشی شرکت فرتاک طراوت

  1. احیای طب و بهداشت سنتی پوست و مو و تلفیق آن با علم نوین داروسازی
  2. ترویج استفاده از گیاهان دارویی و مواد طبیعی در زندگی روزمزه هموطنان
  3. تولید و بسته بندی صابون ها و شامپوهای گیاهی توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و مدرن و کاملا بهداشتی
  4. بالا بردن سطح آگاهی و شناخت مردم نسبت به گیاهان دارویی و مواد طبیعی مفید برای پوست و مو
  5. ایجاد ارزش افزوده برای اقتصاد کشور از طریق صادرات محصول و رفع نیاز به واردات کالاهای مشابه